Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik weet niet meer welke aflevering het is....

  • Nelleke

    Hoi hoi,

    Ik heb sinds kort eindelijk alle Friends DVD's, maar heb ze nog niet allemaal teruggekeken. Ik ben helemaal gek van Friends maar ik kan 2 afleveringen niet zo snel terugvinden terwijl ik die te gek vind. Het gaat om een aflevering waar Phoebe leert fietsen op een roze fiets met allerlei versiersels erop… en de andere is eentje waar Phoebe en Rachel gaan joggen in het park en in eerste instantie vindt Rachel dat Phoebe heel raar hardloopt (met haar armen zwaaiend enzo).

    Weet iemand uit welke serie deze twee afleveringen komen en het liefst dan ook nog hoe de afleveringen heten?

    Groetjes van een Friends fan!

  • cynthia

    De aflevering waar Phoebe ‘raar’ rent is de 7e aflevering van seizoen 6. En die heet The One Where Phoebe Runs… die andere ben ik nog even aan het zoeken..

  • Evita

    Waar Phoebe leert fietsen is the one with all the candy

    De 9e aflevering van season 7

  • Agnes

    hallo Nelleke ik kan je helpen want ik weet welke afleveringen jij bedoelt in die aflevering waar Phoebe die fiets van Ross krijgt heet the one with all the candy serie 7 episode 9-16 en die andere heet the one where Phoebe runs serie 6 episode 1-8 ik hoop dat ik je geholpen heb groetjes Agnes

  • Nelleke

    Beetje laat, maar alsnog bedankt voor de reacties. Ik heb ze gevonden en weer helemaal in een deuk gelegen natuurlijk. Ben nu vanaf het begin alle DVD's aan het kijken en de serie blijft enorm leuk!

  • robin

    wel degene waar phobe gaat fietsen is seizoen 7 reeks 9-16 disc a 2de afleveing maar de andere is season 6 maar weet nimeer wzelke reeks