Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gevraagd: Friends triviant spel

  • Marieke

    Heej,

    Wie kan mij aan het triviant spel van friends helpen? of weet iemand een internetsite waar ie te bestellen is?? Ik heb gehoord dat het spel alleen in Amerika te koop is, maar er moet via internet toch ook aan te komen zijn dacht ik zo…

    Groetjes Marieke

  • Marcel

    Hoi Marieke.

    Kan deze link je misschien helpen?

    http://www.alltvstuff.com/fg1.html

    Gr Marce.

  • Marieke

    Bedankt, maar dit is helaas niet het spel dat ik bedoel. Het is echt een triviantspel, maar dan alleen met vragen over friends. Heb op internet het spel wel kunnen vinden, maar niet een site of winkel waar je het kunt bestellen… Iemand anders suggesties???

  • Anna-Marthe

    Ik heb dat spel denk ik.. is dat het spel dat ross verzon om die apartementen?

  • chantal

    volgens mij heeft een klasgenoot zijn neef dat spel..ikzal ernaar vragen

  • Marieke

    thanx!! Ik wacht in spanning, haha

  • Nick

    Het triviant spel is jaren geleden ook in Nederland uitgebracht. Ik kan me nog herinneren dat Bart Smit hem verkocht… Maarja.. Dat was echt heel lang geleden en aangezien de serie nu al een tijdje afgelopen is, dan het natuurlijk zo zijn dat ze het niet meer verkopen. In dat geval kun je misschien het beste op sites als Ebay en Marktplaats kijken…

  • Joyce

    Hoi Marieke,

    Ik heb dit friends spel en wil het verkopen voor 25 euro!

    Ik hoor t wel!

    Groetjes Joyce

    kenj@caiway.nl