Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Friends opnieuw op Net 5

  • BrainOverfloW

    Zo net zat ik in de tvgids voor volgende week te kijken en daar zag ik dat vanaf volgende week maandag rond acht uur Net 5 weer opnieuw begind met het uitzenden van Friends. Ze komen dus door de week weer dagelijks op tv en zullen het programma Samenwonen gaan vervangen. Het komt na Will & Grace die op hun beurt eerst dus Friens vervingen.

    Welk seizoen ze gaan uitzenden ben ik nog niet achter.

    Dus ik wens iedereen weer veel kijk plezier toe :D

    BrainOverfloW

  • Floriaan Hendricks

    Seizoen 9

  • Joline

    yes

  • Joline

    In mijn tv-gids staat dat ze beginnen bij Seizoen 1

  • diana

    eh seizoen negen ze moeten gewoon joey uizenden

  • diana

    ik bedoel ze gaan weer friends seizoen 1 uitzenden

    ik ben ook een grote friends fan je moet naar fanfiction .net en dan naar tv show gaan en dan helemaal naar beneden gaan een op friends klikken en dan kan je wat voor verhalen de fans over hun schrijven net een script of gewoon een verzonnen verhaal

    groetjes big fan of friends in the world diana

  • Floriaan

    Ik had me idd vergist, het is seizoen 1!

  • Irish

    Ik heb door de week helaas te weinig tijd om TV te kijken, maar heb de hele serie op DVD. Vind ik ook veel leuker… Dan kun je meer afleveringen achter elkaar kijken… En je kunt het begindeuntje ook skippen!

  • Anne-22

    Hoi Diana,

    Op 1 Maart op Veronica beginnen ze met het uitzenden van Joey, dus nog even geduld!!

    Groet Anne.

  • diana

    vrijdag 4 maart joey op veronica en ik heb al een beetje gezien wat er gebeurt

    groetjes diana

    love matthew perry en jennifer aniston