Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

big fan of rachel

  • diana

    hoi allemaal ik heet diana en ben een friends fan en misschien kunnen we 1x chatten op msn of niet hoeft niet hoor maar ben een grote fan van friends lord of the ring en troy en pirates of the carrebien

    groetjes en heel veel plezier

  • Anne-22

    Hoi Diane,

    Ik wilde even reageren op jouw berichtje tegen Bart op 04-01.

    Ik vond het wel een gekke reactie van jou als hij vraagt waar hij dat party-pack kan kopen en dat jij dan begint over dat boek??? Ik heb trouwens ook het boek van friends till the end dus wat maakt dat uit. Het is toch leuk het idee dat er nog meer mensen zijn die ook friends leuk vinden, dan kan je toch zoiets delen. Het gaat er denk ik toch niet om hoe veel je weet/hebt ervan maar hoe leuk je het vind. Verder wilde ik ook even op jou berichtje verder reageren, ik wil best een keer met je chatten, alleen een nadeel ik ben niet zo gek van de rest van de dingen die jij noemde, al vond ik pirates of the caribbean een erg leuke film.

    Prettig weekend verder,

    Groet Anne.

  • diana

    hoi anne hoe gaat het met mag ik wat vragen hoe oud ben jij ik ben 25 bijna 26 dus bedankt voor je berichtje maar hoe kunnen we chatten friends blijft leuk ik kan de hele dag kijken als ik niks te doen heb groetjes dat boek is wel mooi hoor waar heb jij hem gehaald