Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe aflevering

  • Big Friends fan

    Van de week stond er in een boekje dat er toch nu serieus over word na gedacht over een reunie van Friends bijna alle Friends hebben wel eens in een interview gezegt dat ze best nog wel eens een aflevering willen maken.

    Als het aan Courteney Cox ligt, komen de ‘Friends’ binnenkort bij elkaar voor een reünie. “Ik denk wel dat het mogelijk zou zijn eenmalig bij elkaar te komen voor een show. Dan zal die aflevering ‘Wat doen de Friends met Thanksgiving?’ heten”, zegt de actrice in een interview met de New York Daily Newspaper.

    Actrice Jennifer Aniston heeft laten weten dat ze een reünie-aflevering van de serie Friends best wel ziet zitten. In een tv-interview zegt ze dat ze de serie over de zes vrienden mist. Ze wil heel graag een aflevering rond Thanksgiving maken. Die waren volgens haar het leukst.

    Nu maar hopen

  • Hoop doet leven :P

    Als echte Friendsfan ( Ik heb van die dagen dan gooi ik er een willekeurige dvd in en hoef er niet eens naar te kijken, horen is ook al goed) zie ik dat never gebeuren.

    Het zou afbreuk doen aan de laatste aflevering, en het geld dat ze er voor zouden vangen is genoeg om onze staatschuld af te lossen :P.

    Ergo: Never say never..but I don,t think so ;).

  • Marcel

    Als echte Friendsfan zeg ik.

    Laat maar komen die aflevering. Als ze aflevering aanpassen aan het laatste deel dan komt dat helemaal goed. Ik kan niet wachten. Ik zou het erg leuk vinden.

    Marcel.