Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Probleem laatste aflevering

  • Caroltje

    hallo,

    Ik heb een tijdje geleden de laaste twee dvd boxen (serie 9 & 10) van Friends gekocht, maar de laatste dvd van serie 10 (de állerlaatse aflevering nota bene!) doet het niet..In de dvd-speler niet, en in de computer doet ‘ie het ook niet. De andere kant met de extra’s achter de schermen doet het wel.

    Heeft er nog iemand problemen mee? Natuurlijk is het niet leuk dat Friends gestopt is, maar dan wil ik wel zien hoe het afloopt!

    Groetjes, Ca

  • Marcel

    Hoi Ca.

    Ik zou het een drama noemen als je net het laatste deel niet kan zien.

    Het lijkt erop dat de dvd zelf niet in orde is. Ik denk dat het, in dit geval, ook niet uit maakt hoelang je de dvd box al hebt. Ik zou terug gaan naar de winkel en het probleem voorleggen. Gelukkig had ik dit probleem niet. Wel leuk om te lezen hoeveel mensen nog druk zijn met Friends. Wij hebben in mei van dit jaar de laatste afleveringen gezien van de dvd box. Voor mij is het de leukste komedie ooit gemaakt. In september ben ik naar New York geweest en heb het appartement opgezocht. Leuk om te zien ondanks dat je weet dat de serie in de studio is opgenomen. Ik hoop dat je gauw je laatste delen kan kijken. Ze zijn zeker de moeite waard. Succes.

    Groetjes,

    Marcel.Caroltje schreef: