Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

extra op dvd's set 10

  • Marit

    Een ontzettend stom probleem waarschijnlijk,

    maar ik kan de extra's op de dvd's van de tiende serie nergens vinden… (blond?)

    het enige dat ik kan openen is de blik achter de schermen. Ik weet dat ik de dvd in mijn computer moet stoppen, maar ik heb dan nog steeds dezelfde opties als in mijn dvd-speler….

    Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt!

    Marit

  • Marcel

    Hoi Marit.

    Volgens mij staat er niet meer op dan dat jij gevonden hebt hoor. Het extra's op je pc is dat je naar de orginele site gaat van Warner Bros. Die kun je ook zo vinden.

    Gr Marcel.

  • Saartje

    Ik heb het mapje met de hele serie 10 compleet op 3 dvd's.

    En bij mij staan de extra op de 3de dvd op de b-kant van de dvd.

    Succes!

    Gr. Saartje

  • Mij

    Hey

    OP die laatste dvd( laatste alfevering) staan best veel extra's.

    Bedoel je die?

    Want dan moet je met de bediening van je dvd ff zappen naar de koffiekop.

    Danm krijg je bloopers, making of iin het buitenland, hoe het van script tot aflevering komt en hoe mensen over friends acteurs denken( die er ooit een bij/gastrol gespeeld hebben.

    Dat is erg leuk om te kijke

    Succes ermee

    MIJ

  • sowie

    ik heb ook de dvd's van serie 10 de extra's zijn te vinden op de b kant van de laatste dvd.

    veel succes en plezierSaartje schreef:

    >

    > Ik heb het mapje met de hele serie 10 compleet op 3 dvd's.

    >

    > En bij mij staan de extra op de 3de dvd op de b-kant van de

    > dvd.

    >

    > Succes!

    >

    > Gr. Saartje

  • oz

    ok, maar waar staan de verborgen extra's? want op het hoesje staat, korte films, bloopers en achter de schermen, maar ook verborgen extra's! wat is dat dan?