Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boek friends till the end

  • sarah

    heey ik ben dagen depri geweeswt om friends heb alles 1000000 keer gezien heb alle fan sites 100 keer afgeweest ik wil niet dat het ophoud! (het is al lang opgehouden maar je weet misschien wel wat ik bedoel). nu las ik op het friends prikbord dat er een boek was van hun friends till the end, zou iemand mij misschien kunnen vertellen, waar het over gaat en waar je het kopen kunt?weer er misschien verder nog iemand iets over dingen van friends waar je die kunt kopen bijv? bij de laatste aflevering van friends op dvd zit trouwens allemaal extras! super leuk! bloopers achter de schermen enz enz zoiets zoek ik nog meer please reageer op me berichtje xxx a big friends fan !!!

  • Mrnk

    Haha ik leef helemaal met je meee, ik ga vaak samen met een vriendin van mij FRIENDS kijken en dan de heeeele middag en avond, ik ken sommige afleveringen gewoon uit mn hoofd echt erg.. En jah het is zoooooo verslavend. Miss een mega poster voor boven je bedje als je wakker wordt of niet kan slapen ;) Bij ebay verkopen ze een gesigneerde

    Das ook gaaf

    WEES SNEL, nu nog maar 2 uur te gaan…

    En die bloopers zijn echt geweldig!!

    Bij bol.com al gekeken voor dat boek?

    Succes ermee